Bez zakrojonych na szeroką skalę działań promocyjnych nie byłoby możliwe pozyskiwanie środków finansowych niezbędnych do realizacji statutowych celów Fundacji DHD.

Wpłaty 1% podatku, pozwalają naszemu Hospicjum obejmować opieką kolejnych nieuleczalnie chorych pacjentów.

Opieka Hospicjum ma charakter kompleksowy – poza działalnością stricte medyczną – aktywnie uczestniczymy w życiu naszych podopiecznych poprzez wspólne przeżywanie ważnych dla Nich wydarzeń.

Ważnym elementem naszej pracy jest pomoc w rozwiązywaniu bieżących potrzeb, takich jak pomoc socjalna, porady psychologiczne, wsparcie w przeżywaniu żałoby.

Aby mali pacjenci mogli opuścić szpital i wrócić do domu, muszą zostać wyposażeni w wysokiej jakości sprzęt medyczny, który jest kupowany z pieniędzy otrzymanych głównie z wpłat 1% podatku.

Fundacja „Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu” prowadzi kampanię pod hasłem: „Pomóż ochronić ostatnią chwilę…”

Kampanie promocyjne są przygotowane i przeprowadzone przez Sylwię Sikorską-Stach. Fundacja od 2006 roku współpracuje z Agencją Reklamową – MaaxGroup i korzysta z merytorycznej pomocy Magdy Buckiej i Dariusza Laskowskiego. Elementem graficznym bilbordu, plakatu i ulotki informacyjnej jest zdjęcie smutnego chłopca w białym podkoszulku, w skrzydłach anioła, wykonane przez Dariusza Laskowskiego. Serwer i obsługę informatyczną bezpłatnie udostępnia firma IT-MANAGEMENT Opole – Arkadiusz Bronowicki. Stroną internetową Domowego Hospicjum dla Dzieci zarządza – Getso.pl, część merytoryczną przygotowuje Sylwia Sikorska-Stach.

Siepomaga.pl: wolontariat, pomoc dzieciom, potrzebującym, zwierzętom
Program PIT udostępniamy we współpracy z IWOP w ramach projektu PITax.pl dla OPP.